EVENT FABULARNY - HISTORIA DEMONA

1. ROZDZIAŁ PIERWSZY:

Lorencia, kraina pokoju. Miejsce odwiedzane zdecydowanie najczęściej w naszym świecie.

Znana jest z tego, że prawie wszystko można tu załatwić. W wolnym czasie możemy

posiedzieć w barze lub wejść na szybkiego czerwonego drinka wymieszanego z niebieskim

aby zregenerować siły do dalszej walki. Chyba, że sił Ci nie brakuje to zawsze można

skorzystać z areny aby pokazać kto tu rządzi. Oferta atrakcji zdecydowanie szeroka.

Niestety jakiś czas temu Władca Lorencii Sentinus oświadczył, że bramy są zagrożone.

Pradawne zaklęcie, które do dzisiaj trzyma nasze miasto z dala od niebezpieczeństw z

jakiegoś powodu słabnie a mroczne siły kumulują się na naszym świecie.

Być może ktoś z was będzie miał okazję na polu walki spotkać postać o imieniu Semira.

Elf to starożytny strażnik naszego świata. Nie mieliśmy jeszcze okazji go poznać.

Prawdopodobnie z tego powodu, że przychodzi tylko w awaryjnych sytuacjach.

Nie jest rozmowny ale według tego co mówią stare księgi, od momentu jego powrotu co jakiś

czas w godzinach 20-21 będzie mówił o liczbach dzięki, którym uda nam się na nowo rzucić

zaklęcie obronne na nasze zamieszkałe krainy.

Proszę bądźcie uważni w tych godzinach, każda liczba ponoć oznacza też jakąś literę.

Aby rzucić zaklęcie trzeba odczytać szyfr liczbowy. Nie każdy będzie miał okazję usłyszeć

Elfa, a co zrobicie z tą informacją to już wasza sprawa. Najlepiej zachowajcie kawałek

układanki dla siebie bo gdy przyjdzie czas odczytania szyfru, wiedza o liczbach może

okazać się cennym towarem. Siła zaklęcia zdoła wynagrodzić ograniczoną liczbę osób.

Rośnijcie w siłę bohaterowie, nadchodzą ciężkie czasy dla naszej krainy!


2. ROZDZIAŁ DRUGI:

Devias, kraina lodu. Pomimo niskich temperatur jest to najczęściej odwiedzane miejsce przez handlarzy z całej krainy.

Od jakiegoś czasu różne istoty sprzedają tam swoje towary.

Warto co jakiś czas zwiedzić całe miasto i jego obrzeża.

Legendy głoszą, że gdy bramy Lorencii staną w obliczu zagrożenia to właśnie w Devias pradawni handlarze podzielą się z nami swoimi towarami.

Bohaterowie, Semira przekazała mi informację, że kody potrzebne do rozwiązania szyfru zostały odkryte.

Aby rzucić zaklęcie należy odnaleźć Strażnika Szyfru i przekazać mu rozwiązanie. Niestety jego lokalizacja nie jest nikomu znana.

Pewne jest tylko jedno, po dzisiejszych zmaganiach na zamku Strażnik pokaże się w naszej krainie i będzie nas odwiedzał do momentu kiedy siła zaklęcia nie zostanie wyczerpana.


Szyfr = 261378939743778957126


Nie jest to jednak koniec naszej przygody z szyframi. Miałem już przyjemność rozmawiać ze Strażnikiem i poinformował mnie, że jest to dopiero początek układanki.

Bądźcie czujni, pamiętajcie o opcji tworzenia Auto Party(Especial Menu>Search Store/Party>Search Party), w ten sposób możecie zwiększyć swoją szansę na otrzymanie kodów ale zaznaczam, że nie jest to jedyny sposób